Regeneracja wtryskiwaczy

regenerowane wtryskiwacze

Szukasz warsztatu samochodowego w Radomiu, który zajmuje się regeneracją wtryskiwaczy? Zgłoś się do Dekar - mamy doświadczenie w przywracaniu sprawności częściom samochodowym. Zamiast inwestować spore sumy w zakup nowych spryskiwaczy, pozwól, aby doświadczeni profesjonaliści ocenili ich stan. W większości przypadków możliwa jest naprawa, dzięki której wtryski będą działały nienagannie – zupełnie jak nowe!

Stawiamy na nowoczesne technologie, dzięki czemu możemy przeprowadzić dokładną diagnostykę. Wieloletnie doświadczenie wraz z imponującą wiedzą stanowią gwarancję tego, że sprawnie podejmiemy się naprawy nawet największej usterki. Zadbamy o to, aby elementy układu zasilania paliwem działały bezawaryjnie przez długi czas, co przełoży się na komfort i bezpieczeństwo jazdy.

Jesteśmy do dyspozycji Klientów od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 – 16:00.


regeneracja-wtryskiwaczy-01
regeneracja-wtryskiwaczy-02
regeneracja-wtryskiwaczy-03

Naprawa i testowanie wtryskiwaczy znanych marek

W Dekar naprawiamy i testujemy wtryskiwacze popularnych marek w branży motoryzacyjnej:

  • Bosch i Delphi,
  • 1-sprężynowe i 2-sprężynowe,
  • Common Rail cewkowe,
  • innych firm – pod warunkiem występowania części zamiennych na rynku.

 

Common Rail BOSCH (pierścień uszczelniający i oring cewki w cenie)

170 zł

Common Rail DELPHI

140 zł

2-sprężynowe

135 zł

1-sprężynowe

50 zł

Usługa zawiera rozkręcenie, mycie w myjce ultradźwiękowej, złożenie, regulację i test. Wymiana uszkodzonych elementów jest dodatkowo płatna.

Dodatkowo czyścimy i testujemy wtryskiwacze:

  • 1-sprężynowe i 2-sprężynowe,
  • Common Rail Denso, Siemens (VDO) – są nienaprawialne ze względu na brak technologii i części zamiennych,
  • Common Rail Bosch, Delphi,
  • cewkowe – zalecana regeneracja,
  • piezoelektryczne – brak technologii naprawy,
  • pompowtryskiwacze grupy VAG (VW, Audi, Skoda, Seat).

 

Common Rail cewkowe (DENSO, SIEMENS)

80 zł

Common Rail piezoelektryczne

80 zł

Pompowtryskiwacze VW

80 zł

Usługa płatna z góry zawiera mycie końcówki w myjce ultradźwiękowej, mycie chemiczne oraz test.

 

Common Rail BOSH

  • test poprawności działania cewki na urządzeniu CRU 2 firmy Zapp Diesel Tech
  • demontaż wtryskiwacza na części i podzespoły
  • optyczna weryfikacja uszkodzeń przy użyciu mikroskopu cyfrowego
  • czyszczenie wszystkich elementów wtryskiwacza metodą ultradźwiękową
  • wymiana uszczelnień wewnętrznych na nowe oryginalne części firmy Bosch (w cenie usługi)
  • montaż części i podzespołów wtryskiwacza z użyciem specjalistycznych narzędzi i technologii firmy Bosch
  • w razie potrzeby wymiana uszkodzonych elementów wtryskiwacza (koszt części dodatkowo płatny)
  • regulacja odpowiednich dawek wtryskowych
  • test komputerowy po naprawie z wydrukiem wartości zadanych i rzeczywistych na urządzeniu BOSCH EPS-200
  • wysokociśnieniowy test szczelności z pomiarem przelewu bez wysterowania wtryskiwacza
  • pomiar dawki wtryskowej i przelewu przy pełnym obciążeniu
  • pomiar dawki wtryskowej przy częściowym obciążeniu i na biegu jałowym
  • pomiar dawki pilotażowej
  • test rozpylania wtryskiwacza na urządzeniu Zapp Diesel Tech

 

Common Rail DELPHI

  • test poprawności działania cewki na urządzeniu CRU 2 firmy Zapp Diesel Tech
  • demontaż wtryskiwacza na części i podzespoły
  • optyczna weryfikacja uszkodzeń przy użyciu mikroskopu cyfrowego
  • czyszczenie wszystkich elementów wtryskiwacza metodą ultradźwiękową
  • uszczelnienie wewnętrzne poprzez wymianę oryginalnego zaworu Delphi (koszt części dodatkowo płatny)
  • montaż części i podzespołów wtryskiwacza z użyciem specjalistycznych narzędzi
  • w razie potrzeby wymiana uszkodzonych elementów wtryskiwacza (koszt części dodatkowo płatny)
  • regulacja odpowiednich dawek wtryskowych
  • test komputerowy po naprawie z wydrukiem wartości zadanych i rzeczywistych na urządzeniu BOSCH EPS-200
  • wysokociśnieniowy test szczelności z pomiarem przelewu bez wysterowania wtryskiwacza
  • pomiar dawki wtryskowej i przelewu przy pełnym obciążeniu
  • pomiar dawki wtryskowej na biegu jałowym
  • test rozpylania wtryskiwacza na urządzeniu Zapp Diesel Tech

 

2-sprężynowe

  • demontaż wtryskiwacza na części i podzespoły
  • optyczna weryfikacja uszkodzeń przy użyciu mikroskopu cyfrowego
  • czyszczenie wszystkich elementów wtryskiwacza metodą ultradźwiękową
  • montaż części i podzespołów wtryskiwacza z użyciem specjalistycznych narzędzi i technologii firmy Bosch
  • w razie potrzeby wymiana uszkodzonych elementów wtryskiwacza (koszt części dodatkowo płatny)
  • regulacja obu ciśnień otwarcia wtryskiwacza
  • test po naprawie na urządzeniu BOSCH EPS-100
  • badanie szczelności kompletnego wtryskiwacza
  • badanie szczelności końcówki wtryskiwacza
  • badanie szczelności prowadzenia iglicy rozpylacza
  • pomiar ciśnienia otwarcia
  • badanie kształtu strugi rozpylania
  • badanie chrypienia
  • test komputerowy po naprawie z wydrukiem wartości zadanych i rzeczywistych na urządzeniu BOSCH EPS-200
  • pomiar ciśnienia otwarcia pierwszego stopnia
  • pomiar ciśnienia otwarcia drugiego stopnia

 

1-sprężynowe

  • demontaż wtryskiwacza na części i podzespoły
  • optyczna weryfikacja uszkodzeń przy użyciu mikroskopu cyfrowego
  • czyszczenie wszystkich elementów wtryskiwacza metodą ultradźwiękową
  • montaż części i podzespołów wtryskiwacza z użyciem specjalistycznych narzędzi i technologii firmy Bosch
  • w razie potrzeby wymiana uszkodzonych elementów wtryskiwacza (koszt części dodatkowo płatny)
  • regulacja ciśnienia otwarcia wtryskiwacza
  • test po naprawie na urządzeniu BOSCH EPS-100
  • badanie szczelności kompletnego wtryskiwacza
  • badanie szczelności końcówki wtryskiwacza
  • badanie szczelności prowadzenia iglicy rozpylacza
  • pomiar ciśnienia otwarcia
  • badanie kształtu strugi rozpylania
  • badanie chrypienia

 

Czyszczenie i testowanie

Sprawdź, co obejmuje proces czyszczenia i testowania wtryskiwaczy:

  • mycie końcówki wtryskiwacza metodą ultradźwiękową,
  • wewnętrzne czyszczenie wysokociśnieniowe z użyciem specjalistycznego detergentu, z wysterowaniem wtryskiwacza, usuwające rozkruszone zabrudzenia pozostałe, po czyszczeniu ultradźwiękowym i ciężkie do usunięcia osady,
  • pomiary obwodu elektrycznego wtryskiwacza,
  • test elektroniczny na urządzeniu Zapp CRU 2 z wydrukiem wartości zadanych i rzeczywistych,
  • test rozpylania,
  • test obwodu elektrycznego wtryskiwacza: rezystancja, indukcyjność, pojemność (parametry zależne od rodzaju wtryskiwacza),
  • test szczelności,
  • test ciśnienia otwarcia wtryskiwacza Common Rail przy podaniu sygnału wysterowującego,
  • kilkupunktowy test dawek wtryskowych i przelewów w pełnym zakresie obciążeń,
  • pomiar dawkowania wtryskiwacza z wysterowaniem wielu dawek jednocześnie, np. dwie dawki pilotażowe, dawka główna, dwa dotryski.

Nie zwlekaj dłużej i już dziś przekonaj się, że specjaliści z serwisu Dekar z Radomia wiedzą wszystko o regeneracji wtryskiwaczy. Umów się z nami – wspólnie ustalimy dogodny termin.


Szukasz zaufanego serwisu samochodowego w okolicach Radomia? Skontaktuj się z nami!

Skontaktuj się z nami