Regeneracja wtryskiwaczy
Szukasz warsztatu samochodowego w Radomiu, który zajmuje się regeneracją wtryskiwaczy? Zgłoś się do Dekar - mamy doświadczenie w przywracaniu sprawności częściom samochodowym. Zamiast inwestować spore sumy w zakup nowych spryskiwaczy, pozwól, aby doświadczeni profesjonaliści ocenili ich stan. W większości przypadków możliwa jest naprawa, dzięki której wtryski będą działały nienagannie – zupełnie jak nowe!
Stawiamy na nowoczesne technologie, dzięki czemu możemy przeprowadzić dokładną diagnostykę. Wieloletnie doświadczenie wraz z imponującą wiedzą stanowią gwarancję tego, że sprawnie podejmiemy się naprawy nawet największej usterki. Zadbamy o to, aby elementy układu zasilania paliwem działały bezawaryjnie przez długi czas, co przełoży się na komfort i bezpieczeństwo jazdy.
Jesteśmy do dyspozycji Klientów od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 – 16:00.
Naprawa i testowanie wtryskiwaczy znanych marek
W Dekar naprawiamy i testujemy wtryskiwacze popularnych marek w branży motoryzacyjnej:
- Bosch i Delphi,
- 1-sprężynowe i 2-sprężynowe,
- Common Rail cewkowe,
- innych firm – pod warunkiem występowania części zamiennych na rynku.
Common Rail BOSCH (pierścień uszczelniający i oring cewki w cenie) |
170 zł |
Common Rail DELPHI |
140 zł |
2-sprężynowe |
135 zł |
1-sprężynowe |
50 zł |
Usługa zawiera rozkręcenie, mycie w myjce ultradźwiękowej, złożenie, regulację i test. Wymiana uszkodzonych elementów jest dodatkowo płatna.
Dodatkowo czyścimy i testujemy wtryskiwacze:
- 1-sprężynowe i 2-sprężynowe,
- Common Rail Denso, Siemens (VDO) – są nienaprawialne ze względu na brak technologii i części zamiennych,
- Common Rail Bosch, Delphi,
- cewkowe – zalecana regeneracja,
- piezoelektryczne – brak technologii naprawy,
- pompowtryskiwacze grupy VAG (VW, Audi, Skoda, Seat).
Common Rail cewkowe (DENSO, SIEMENS) |
80 zł |
Common Rail piezoelektryczne |
80 zł |
Pompowtryskiwacze VW |
80 zł |
Usługa płatna z góry zawiera mycie końcówki w myjce ultradźwiękowej, mycie chemiczne oraz test.
Common Rail BOSH
- test poprawności działania cewki na urządzeniu CRU 2 firmy Zapp Diesel Tech
- demontaż wtryskiwacza na części i podzespoły
- optyczna weryfikacja uszkodzeń przy użyciu mikroskopu cyfrowego
- czyszczenie wszystkich elementów wtryskiwacza metodą ultradźwiękową
- wymiana uszczelnień wewnętrznych na nowe oryginalne części firmy Bosch (w cenie usługi)
- montaż części i podzespołów wtryskiwacza z użyciem specjalistycznych narzędzi i technologii firmy Bosch
- w razie potrzeby wymiana uszkodzonych elementów wtryskiwacza (koszt części dodatkowo płatny)
- regulacja odpowiednich dawek wtryskowych
- test komputerowy po naprawie z wydrukiem wartości zadanych i rzeczywistych na urządzeniu BOSCH EPS-200
- wysokociśnieniowy test szczelności z pomiarem przelewu bez wysterowania wtryskiwacza
- pomiar dawki wtryskowej i przelewu przy pełnym obciążeniu
- pomiar dawki wtryskowej przy częściowym obciążeniu i na biegu jałowym
- pomiar dawki pilotażowej
- test rozpylania wtryskiwacza na urządzeniu Zapp Diesel Tech
Common Rail DELPHI
- test poprawności działania cewki na urządzeniu CRU 2 firmy Zapp Diesel Tech
- demontaż wtryskiwacza na części i podzespoły
- optyczna weryfikacja uszkodzeń przy użyciu mikroskopu cyfrowego
- czyszczenie wszystkich elementów wtryskiwacza metodą ultradźwiękową
- uszczelnienie wewnętrzne poprzez wymianę oryginalnego zaworu Delphi (koszt części dodatkowo płatny)
- montaż części i podzespołów wtryskiwacza z użyciem specjalistycznych narzędzi
- w razie potrzeby wymiana uszkodzonych elementów wtryskiwacza (koszt części dodatkowo płatny)
- regulacja odpowiednich dawek wtryskowych
- test komputerowy po naprawie z wydrukiem wartości zadanych i rzeczywistych na urządzeniu BOSCH EPS-200
- wysokociśnieniowy test szczelności z pomiarem przelewu bez wysterowania wtryskiwacza
- pomiar dawki wtryskowej i przelewu przy pełnym obciążeniu
- pomiar dawki wtryskowej na biegu jałowym
- test rozpylania wtryskiwacza na urządzeniu Zapp Diesel Tech
2-sprężynowe
- demontaż wtryskiwacza na części i podzespoły
- optyczna weryfikacja uszkodzeń przy użyciu mikroskopu cyfrowego
- czyszczenie wszystkich elementów wtryskiwacza metodą ultradźwiękową
- montaż części i podzespołów wtryskiwacza z użyciem specjalistycznych narzędzi i technologii firmy Bosch
- w razie potrzeby wymiana uszkodzonych elementów wtryskiwacza (koszt części dodatkowo płatny)
- regulacja obu ciśnień otwarcia wtryskiwacza
- test po naprawie na urządzeniu BOSCH EPS-100
- badanie szczelności kompletnego wtryskiwacza
- badanie szczelności końcówki wtryskiwacza
- badanie szczelności prowadzenia iglicy rozpylacza
- pomiar ciśnienia otwarcia
- badanie kształtu strugi rozpylania
- badanie chrypienia
- test komputerowy po naprawie z wydrukiem wartości zadanych i rzeczywistych na urządzeniu BOSCH EPS-200
- pomiar ciśnienia otwarcia pierwszego stopnia
- pomiar ciśnienia otwarcia drugiego stopnia
1-sprężynowe
- demontaż wtryskiwacza na części i podzespoły
- optyczna weryfikacja uszkodzeń przy użyciu mikroskopu cyfrowego
- czyszczenie wszystkich elementów wtryskiwacza metodą ultradźwiękową
- montaż części i podzespołów wtryskiwacza z użyciem specjalistycznych narzędzi i technologii firmy Bosch
- w razie potrzeby wymiana uszkodzonych elementów wtryskiwacza (koszt części dodatkowo płatny)
- regulacja ciśnienia otwarcia wtryskiwacza
- test po naprawie na urządzeniu BOSCH EPS-100
- badanie szczelności kompletnego wtryskiwacza
- badanie szczelności końcówki wtryskiwacza
- badanie szczelności prowadzenia iglicy rozpylacza
- pomiar ciśnienia otwarcia
- badanie kształtu strugi rozpylania
- badanie chrypienia
Czyszczenie i testowanie
Sprawdź, co obejmuje proces czyszczenia i testowania wtryskiwaczy:
- mycie końcówki wtryskiwacza metodą ultradźwiękową,
- wewnętrzne czyszczenie wysokociśnieniowe z użyciem specjalistycznego detergentu, z wysterowaniem wtryskiwacza, usuwające rozkruszone zabrudzenia pozostałe, po czyszczeniu ultradźwiękowym i ciężkie do usunięcia osady,
- pomiary obwodu elektrycznego wtryskiwacza,
- test elektroniczny na urządzeniu Zapp CRU 2 z wydrukiem wartości zadanych i rzeczywistych,
- test rozpylania,
- test obwodu elektrycznego wtryskiwacza: rezystancja, indukcyjność, pojemność (parametry zależne od rodzaju wtryskiwacza),
- test szczelności,
- test ciśnienia otwarcia wtryskiwacza Common Rail przy podaniu sygnału wysterowującego,
- kilkupunktowy test dawek wtryskowych i przelewów w pełnym zakresie obciążeń,
- pomiar dawkowania wtryskiwacza z wysterowaniem wielu dawek jednocześnie, np. dwie dawki pilotażowe, dawka główna, dwa dotryski.
Nie zwlekaj dłużej i już dziś przekonaj się, że specjaliści z serwisu Dekar z Radomia wiedzą wszystko o regeneracji wtryskiwaczy. Umów się z nami – wspólnie ustalimy dogodny termin.